Setitekne kanthi patitis cakepan tembang iki! Gundhul pacul gundhul-gundhul pacul-cul gelelengan nyunggi-nyunggi wakul-kul gembelengan wakul ngglimpang segane dadi sak ratan wakul ngglimpang segane dadi sak ratan biji-biji elek-lek kok 'ra getun sanga banjur pitu-tu kok sik ngguyu mengko kowe didukani ibu guru mengko kowe didukani bapak guru mau bengi aku-ku 'rung sinau iki mengko piye-ye sekolahku mesti aku ketinggalan piwulang iku mesthi pikiranku mengko saya ngelu isi cakepan pada kalor yaiku nggambarake bocah kang?

Setitekne kanthi patitis cakepan tembang iki! gundhul pacul gundhul-gundhul pacul-cul gelelengan nyunggi-nyunggi wakul-kul gembelengan wakul ngglimpang segane dadi sak ratan wakul ngglimpang segane dadi sak ratan biji-biji elek-lek kok 'ra getun sanga banjur pitu-tu kok sik ngguyu mengko kowe didukani ibu guru mengko kowe didukani bapak guru mau bengi aku-ku 'rung sinau iki mengko piye-ye sekolahku mesti aku ketinggalan piwulang iku mesthi pikiranku mengko saya ngelu isi cakepan pada kalor yaiku nggambarake bocah kang:

  1. gajah mada.
  2. nyante [santai].
  3. sregep [rajin].
  4. suka [senang].

Jawabannya adalah b. nyante [santai].

Setitekne kanthi patitis cakepan tembang iki! gundhul pacul gundhul-gundhul pacul-cul gelelengan nyunggi-nyunggi wakul-kul gembelengan wakul ngglimpang segane dadi sak ratan wakul ngglimpang segane dadi sak ratan biji-biji elek-lek kok 'ra getun sanga banjur pitu-tu kok sik ngguyu mengko kowe didukani ibu guru mengko kowe didukani bapak guru mau bengi aku-ku 'rung sinau iki mengko piye-ye sekolahku mesti aku ketinggalan piwulang iku mesthi pikiranku mengko saya ngelu isi cakepan pada kalor yaiku nggambarake bocah kang nyante [santai].

Penjelasan dan Pembahasan

Jawaban a. gajah mada menurut saya ini salah, karena sudah menyimpang jauh dari apa yang ditanyakan.

Jawaban b. nyante [santai] menurut saya ini yang benar, karena sudah tertulis dengan jelas pada buku dan catatan rangkuman pelajaran.

Jawaban c. sregep [rajin] menurut saya ini juga salah, karena setelah saya cek di buku ternyata lebih tepat untuk jawaban pertanyaan lain.

Jawaban d. suka [senang] menurut saya ini malah 100% salah, karena tidak masuk dalam pembahasan yang ada pada buku pelajaran.

Kesimpulan

Dari penjelasan dan pembahasan diatas, bisa kita simpulkan bahwa pilihan jawaban yang paling benar adalah b. nyante [santai].

Jika masih ada pertanyaan lain, dan masih bingung untuk memilih jawabannya. Bisa tulis saja dikolom komentar. Nanti saya bantu memberikan jawaban yang benar.